ceturtdiena, 2017. gada 21. septembris

Prāta joga un meditācija gonga skaņās

27.septembrī, pl.17.30
Nodarbības pirmajā daļā- par latviski pirmo reizi tulkoto Joga Vasišta (jeb Augstāko Jogu, kas vēl nav nekur publicēta); otrajā daļā- meditācija Zemes gonga skaņās.
Joga Vasišta ir prāta dabas izzināšana. Šis svētais teksts ir palīgs cilvēka meklējumiem sevī un sniedz skaidras atbildes uz jautājumiem par kosmosu, radīšanu, apziņu un arī vissvarīgāko: kas es esmu?

Lektors – liepājnieks Māris Liede, pēc 10 gadus ilgušiem (no 2001. gada; daudzus gadus publicējies žurnālā ”Mistērija”) “sevis meklējumiem” pasaulē, pēdējos 7 gadus ir “atradis sevi” Latvijas laukos un veltījis šī teksta studēšanai un tulkošanai. Vada “sevis meklētāju” grupas Rīgā un Allažu pagastā. Paralēli, kā instrumentus prāta nomierināšanai, izmanto gongus.
Otrā nodarbības daļā dalībnieki varēs (pēc vēlēšanās: guļus vai sēdus stāvoklī) iegremdēties gonga skaņā, saplūst ar to, ļaujot klusēt domām... Vienkārši būt.
Pēc nodarbības būs iespējams uzdot jautājumus un iemalkot rāmu tēju.

Vieta: Liepāja, Ludviķa iela 8, 3.stāva zālē
Samaksa: ziedojums (vēlams - 10 eiro, bet tā ir katra dalībnieka brīva izvēle).
Nodarbības ilgums: aptuveni 2 stundas.
Pieteikšanās- zvanot 26546697
****Joga Vasistha-
Reanimatologs Pēteris Kļava “Viss, ko esmu mācījies pēdējos 27 gadus ir saspiests šeit vienā darbā.. No darba var pasmelties visa līmeņa atbildes.. Tas ir ļoti drošs informācijas avots.. Dziļāka avota nav.. Es garantēju ārkārtējo kvalitāti tam līmenim un zinātne ir tikai daļēji sapratusi, kas ir šī transcendentālā mācība par sevis apzināšanos.. Līdz šim es neesmu neko jaudīgāku lasījis.. Tas ir pats dārgākais ar ko esmu dzīvē saskāries..”
Avots: vimeo

1 komentārs:

  1. Mazliet iepazīties ar Vasištas Jogu ir iespējams šeit: https://jogavasistha.blogspot.com/
    Tiksimies Liepājā!

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.