pirmdiena, 2015. gada 1. jūnijs

Biodejas nodarbība Liepājā- tiek pārcelta uz vasaras nogali!

Biodeja (Biodanza) ir unikāla personību attīstīstoša un zinātniskos pētījumos pierādīta metode. Tā ir īpaša un dziedējoša Rolando Toro radīta sistēma, kuru pazīst un dejo cilvēki visā pasaulē. Autora izveidoti gan aktivizējoši, gan relaksējoši kustību un dejas vingrinājumi, cilvēciska satikšanās caur savstarpēju pozitīvu atbalstu un miiedarbību, maigi un saudzīgi savieno jūtas, prātu un ķermeni. Jo tikai savienots esi patiešām dzīvs visdziļākajā būtībā!


Biodeja uzlabo mūsu piecu dabisku dzīvības pamatpotenciālu izpausmi:
vitalitāti, seksualitāti, kreativitāti, afektivitāti un transcendenci,
kurus atraisot sevī varam atklāt vēl neapzinātas radošās spējas un iegūt jaunu pozitīvu pieredzi savai dzīvei

Katra biodejas nodarbība (vivencia – spāņu v.) ir kā sajūtu ceļojums, kura mērķis ir izraisīt emocionāli aizkustinošas pārdzīvojuma izjūtas, integrējot tās jaunā kvalitātē un dzīves pieredzē.
Lai kļūtu par savas dzīves radītāju, ir jāsajūt un jāiemīl dzīve!

  • Dejotprasmes un vecuma ierobežojuma nav!

Nodarbību vadīs: Kristiāna Kalniņa
Biodejas skolotāja, Deju/kustību terapeite, Maģistra grāds veselības aprūpē
Laiks- 27.jūnijs, vasaras sesijas laikā /skat. Centra Harmonija pasākuma aprakstu/
Vieta- Kr. Barona iela 8-2
Info un pieteikšanās- 26546697 

Biodejotāju pieredzes stāsti:
 D: Arvien vairāk izjūtu, ka biodeja ir augstāku spēku sūtīta un tās iedvesmota esmu iemācījusies uzticēties pati sev. Jo vairāk prāts atļauj ieklausīties sirds aicinājumā, jo spēcīgāka rodas vēlme sekot sirdsbalsij un piedzīvot, kā dzīve ved mani pa sev vien zināmiem ceļiem, un tas arī ir tas Brīnums! Tā ļaušanās un uzticēšanās dzīvei arī ir tās mūžīgās cīņas beigas! Un biodejā mēs to piedzīvojam - bezgalīgi pārpasaulīgu laimes izjūtu!
D: Tas, ko es esmu ieguvusi, pateicoties Biodejai, ir brīnums. Jo es tik ļoti vēlējos būt vienkārši dzīvespriecīga, un tas ir noticis! Savu dzīvesprieku biju tik dziļi noglabājusi, ka lai kā centos to pacelt augšā ar citiem „ceļamkrāniem”, tas neizdevās. Bet tad atnāca Biodeja un viss notika – tik viegli un ātri J Es esmu par to vienkārši laimīga!

Z: Ir izzudusi vientulības sajūta. Biodejas iknedēļas nodarbības, nometne, festivāls – katreiz notiek kāds dziļš process: jūtu, ka dziļi smadzenēs mainās vibrācijas no satraukuma, bailēm uz sevis pieņemšanu, mieru un  labsajūtu…. Jūtos brīvi, sāku vairāk pieņemt savu ķermeni. Cilvēki saka, ka esmu ļoti mainījusies - acis ir dzīvas, esmu klātesoša vairāk šeit un tagad. Vecā čaula lobās nost. Biodeja - man tas ir tilts uz mīlestību un dzīves izjušanu, pirmkārt, pašai uz sevi!
Vairāk informācijas: www.biodeja.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.