piektdiena, 2013. gada 22. novembris

Mīlestības stunda- pasākums sievietēm

Uzmanību! Pārcelts uz 5.decembri
plkst. 18.00 centrā „Harmonija”

pasākums sievietēm – Mīlestības stunda

Atjaunosim meiteņu vakaru tradīciju pie tases zāļu tējas

un paklausīsimies Aijas praktiskajos stāstos

par laiku pirms Ziemassvētkiem.

Būs līdzdarbošanās un meditācijas

Dalība Ls 3
Iepriekšēja pieteikšanās 26546697

Pirmās tikšanās tēmas:

·        Vēlmju tehnoloģija

·        Sevis atzinības vingrinājumi

·        Skaņošana un enerģētiskie vingrinājumi
 
 „Ja es runātu ar cilvēku un eņģeļu mēlēm un man nebūtu mīlestības, tad es būtu skanošs varš vai šķindošs zvārgulis. Un, ja es pravietotu un ja es zinātu visus noslēpumus un atziņas dziļumus, un ja man būtu pilnīga ticība, ka varētu kalnus pārcelt, bet nebūtu mīlestības, tad es neesmu nekas.” (Pāvila 1. vēstule korintiešiem)
Atjaunojot meiteņu vakaru tradīciju, pie tases zāļu tējas draugu lokā gada tumšākajā laikā sanāksim kopā un aizdegsim Mīlestības svecīti savās sirdīs, kopīgi domāsim gaišas domas, skaņosimies un sapņosim, smaidīsim un sildīsimies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.