trešdiena, 2013. gada 30. oktobris

Lūgšana JAUNAVAI MARIJAI


Paldies ANDŽEJAM REITERAM, kas iedeva mums šo savā nodarbībā!!!

Lūgšana JAUNAVAI MARIJAI, kas atraisa samezglojumus, saasinājumus, izmisumu, karmiskas lietas, kur pašam nepietiek sirds spēka ( Skaitot lūgšanu  -  notiek situācijas, attiecību izlīdzināšanās):

         Jaunava Marija, Dieva žēlastības Māte  -  Tavas, ar Dieva žēlastības piepildītās rokas, atraisi visas mana dzīves ceļa grūtības, kā mezglu, kas Tavās rokās pārvēršas par taisnu Dieva mīlestības lentu.

       Lūdzu Tevi, brīnišķā Māte, atraisi samezglojumus ( nosauc situāciju vai cilvēka vārdu), ko esmu savā dzīvē pati sasējusi ar nepaklausību un patvaļu, un kas man traucē turpmāk dzīvot Dieva godam.

       Dievs man ir devis Tevi kā Māti un Mierinātāju. Stiprini manus vājos spēkus, palīdzi atbrīvoties no visa, kas traucē man būt kopā ar Jēzu Kristu  - manu Pestītāju.

       Marija, kas atraisi samezglojumus, lūdz Dievu par mani.     Āmen.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.