ceturtdiena, 2012. gada 8. marts

Sveiciens svētkos!

Mīļās, sievietes! Par mums skaistajām, gudrajām, enerģiskajām…. 8. Marta sveicieni!!!
Šādas tādas atziņas tika uzrakstītas pasen, dažas pavisam nesen. Kādas no tām varbūt būs novecojušas, bet dažas varbūt pārsteigs ar savu aktualitāti. Patiesi nav nekā jauna šai pasaulē…
Daba teica sievietei: esi skaista, ja vari, gudra, ja
gribi, bet prātīgai tev ir jābūt./Bomaršē/
Kas nav redzējis iemīlējušos sievieti, tas nevar pateikt,
kas ir sieviete./Gotjē/
Sieviete, kuru visi uzskata par vēsu, vienkārši vēl nav
sastapusi cilvēku, kas viņā būtu atmodinājis mīlestību./ Labrijērs/
Latviešu sieviete pagātnē izglāba, varbūt radīja, tautas
dzeju, vai es ceru par daudz, ka viņa izglābs mūsu dvēseli
arī nākotnē? Viņa pati to necer, es zinu. Bet es daudzreiz
esmu cerējis par citiem, kur viņi paši necerēja, un man
tika taisnība. Es ceru par tevi, latviešu sieviete, es
zinu par tevi. /Rainis/
Sievietei galvenais ir būt patīkamai un iejūtīgai,
mierīgai un līdzsvarotai. Tādā gadījumā viņas klātbūtne un
labestība nomierinās un līdzsvaros apkārtējos. /Sikibu/
Gandrīz visas sievietes cenšas pārveidot vīrieti. Kad tas izdevies, tad viņas zaudē par viņiem interesi. /Marlēna Dīrtriha/
Nav noslēpumainu sieviešu, ir neapķērīgi vīrieši. /Nezināms autors/
08.03.2012

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.